„Semn exterior” se spune botezului dat în apă
Ce reflectă, prin credinţă, felul cum Cel Sfânt ne scapă
De păcat, de judecată, de mânia viitoare
Când Hristos Se va întoarce ca-Mpărat cu slavă mare.
Botezul ca importanţă este ca un drum spre ţintă
Şi o mărturie-n public care nu poate să mintă.
El reflectă unitatea cu Hristos în moartea Lui
Dar şi-n marea-I înviere pentru plaiul cerului.
E-o poruncă importantă nu putem s-o ignorăm.
Dar fugim şi de greşala ca s-o supralicităm.
În definitiv ca bază este naşterea din nou
A persoanei care crede în al Golgotei Erou.
Domnul la botezu-n apă El a consimţit să vie
Nu pentru c-avea păcate, ci ca sfântă mărturie.
Tatăl a vorbit din ceruri, Duhul din cer a sosit.
S-a-mplinit neprihănirea şi Mesia a venit.
A-nceput Botezătorul un botez pregătitor
Ca poporul să-L primească pe Isus Mântuitor.
Acesta nu se repetă, e doar pentru Israel
Şi este un fapt istoric care L-a vestit pe Miel.
Botezul creştin e „uşa” pentru neamuri şi evrei
Şi-i uneşte în credinţă pentru-nsemnătatea ei.
Dacă facem doar botezul fără naşterea cea vie
Săvârşim doar ritualul şi n-avem Împărăţie.
Botezul creştin în apă de prin vremuri ce-au apus
Se bazează pe credinţă, pe credinţa în Isus.
Mărturia unui cuget ce-i prin sânge curăţit
E atunci când candidatul este sigur mântuit.