O Eliberare Totala
Autor: Anonim  |  Album: fara album  |  Tematica: Diverse
Resursa adaugata de muresanyo in 05/02/2010
    12345678910 0/10 X
Exod 23:20-23

Moise cand a fost chemat de Dumnezeu el a fost predat total, complet.
Cand Dumnezeu trimite un om sa faca ceva El il echipeaza cu tot ceea ce are nevoie.Dumnezeu intotdeauna isi echipeaza complet omul Lui.
La fel a facut si cand l-a trimis pe Moise in Egipt.El l-a crescut intr-un anumit fel,l-a scolarizat intr-un anumit fel,El l-a modelat intr-un anume fel.
Dupa ce i-a promis lui Avraam cu sute de ani inainte ca El va izbavi poporul,atunci El a avut in minte sa-l faca pe Moise chiar in felul in care a fost facut.Moise a fost un profet complet.
Intocmai ca noi daca suntem niste crestini.Dumnezeu nu face crestini pe jumatate.Dumnezeu face Crestini completi.Dumnezeu face copiii Lui Crestini,dar uneori ei sunt crestini pe jumatate.Dar nu este intentia lui Dumnezeu ca ei sa fie in felul acela.Este felul lor propriu care s-a amestecat cu planul lui Dumnezeu pentru viata lor si aceea este ceea ce-i face in felul in care sunt ei.Dumnezeu nu ii vrea Crestini pe jumatate, compromitand. El vrea sa stea complet in spartura.
Dumnezeu l-a facut pe Moise un profet complet pentru o izbavire completa.Si Moise a fost complet predat in mainile lui Dumnezeu.Acela-i motivul pentru care l-a facut ceea ce era el.El era asa de complet predat in mana lui Dumnezeu incat Dumnezeu se putea increde in el.
Oare ne-am predat noi complet lui Dumnezeu?Oare ne-am cedat vointa noastra proprie si ne-am cedat asa de complet lui Dumnezeu incat Dumnezeu se poate increde in noi?
Un Crestin nu trebuie sa compromita.Daca noi credem ca nu trebuie sa fumam sau sa bem sau sa facem lucrurile din lume atunci noi niciodata nu trebuie sa ne atingem de un astfel de lucru.
Dumnezeu da eliberare completa daca noi ne vom preda complet Lui.Daca noi ne vom preda complet in mana Lui atunci Dumnezeu poate locui in noi.Cristos Nadejdea Slavei se poate reflecta din noi asa cum noi ne dam din cale.Atunci gandurile noastre sunt gandurile Lui.
Si daca un membru este cazut noi trebuie sa-l ajutam. Noi trebuie sa ne unificam si sa tinem impreuna.Cand facem o greseala trebuie sa o indreptam si sa mergem inaintea persoanei care am ranit-o si apoi inaintea lui Dumnezeu.
Dar daca inimile noastre ne condamna cum putem avea noi indrazneala la Dumnezeu?Daca inimile noastre ne condamna noi vrem eliberare completa. Noi nu vrem sa fim pe jumatate Biserica, noi vrem sa fim o Biserica reala, noi nu vrem sa fim Crestini pe jumatate, noi vrem sa fim Crestini completi reali sau crestini deloc.Noi vrem eliberare totala de la obiceiurile noastre, de la pacatele noastre,de la gandirea noastra rea, de la faptele noastre rele, de la neglijenta noastra, de la tot ce am facut. Noi vrem eliberare totala.
Moise era complet, el era un om care nu compromitea.Daca erau fierberi si certuri si asa mai departe el nu compromitea.Asa ne vrea Dumnezeu pe noi acum.
Faraon a vrut sa fie de acord si a zis:\"Moise, voi puteti pleca toti, dar lasati copiii vostrii in urma, sau lasati vitele voastre in urma, sau lasati ceva.\"
Acela-i felul cum vrea Diavolul sa fie un Crestin: \"Va fi in ordine sa te inscrii la Biserica, dar niciodata sa nu-l ierti pe cutare, tu nu trebuie sa te lasi de lucrurile lumii, fumatul, bautul, mintirea, cautarea de greseli, razbunarea ta.\"El iti zice sa nu te lasi de ele.Doar inscrie-te la biserica.
Dar Moise nu era compromitator.El a vrut eliberare completa.El a zis:\"Noi nu vom lasa nici o copita in urma.Noi vom lua tot ce ne apartine, cand ne ducem sa ne inchinam Domnului.\"
Acela-i felul cum trebuie sa fie Biserica. Noi vom lua neprihanirea. Noi vom lua sfintirea. Noi vom lua Duhul Sfant. Noi vom lua un grup unificat, noi vom fi un grup real, noi nu vom lasa nimic in urma, noi vom lua totul.\"Nu va ramane nici o copita in urma\". Oamenii pot sa se roage in asa fel incat Diavolul va trebui sa cedeze.
Acela-i felul cum a facut Moise si grupul lui.Ei au ajuns acolo si au intrat sub sange.Ati observat ca pana cand ei nu au intrat sub sange acolo nu era o eliberare totala.Moise era unit cu Dumnezeu, dar Israelul nu era.Si ei au murmurat impotriva lui Moise.
Intr-o noapte cand Dumnezeu a poruncit ca un miel sa fie injunghiat, model al lui Cristos si sangele era amestecat cu isop, care sunt doar buruieni si pus peste pragul usii si pe stalpi,...aceea este cand Israel a devenit complet eliberat, fara nici o copita ramasa in urma.Tot ce le apartinea a fost eliberat.Familiile lor, cei dragi ai lor si totul le-a fost eliberat cand ei au venit complet sub Sange.
Aceea este cand Biserica va fi complet eliberata, cand totul vine sub Sange.Cand totul este adus sub Sange, atunci va fi o eliberare totala.Daca aveti ceva de indreptat, indreptati-l.Cand voi insiva sunteti complet, total adusi sub Sange, acolo va fi o eliberare totala; atunci voi veti avea o eliberare cum nu ati mai cunoscut inainte.Cand totul este adus sub Sange, adus in supunere fata de Imparatia lui Dumnezeu acolo va fi o eliberare totala.
Isus era complet om.El putea plange ca un om, putea manca ca un om, putea fi obosit ca un om, El putea fi complet total om in fiinta Lui fizica.Si in Duhul Lui El era complet, total Dumnezeu; astfel El a facut carnea Lui supusa Duhului care era in El.El era ispitit in toate felurile la fel cum suntem si noi.Dumnezeu a luat un om complet sa aduca o eliberare totala si El l-a umplut cu Duhul Lui.Duhul Sfant era in El fara masura. El era ispitit la fel ca noi. Si El era Dumnezeu.El a dovedit-o cand invia mortii,cand a oprit natura, marea vuind si valurile puternice. Cand El a vorbit pomilor, ei s-au supus Lui. El era Dumnezeu inlauntru.Si El putea fi om, caci El era om, dar El total si complet S-a predat (ca un om)in mainile lui Dumnezeu, pentru slujirea lui Dumnezeu.
Si El este exemplul nostru.Noi suntemCrestini si daca El este exemplul nostru, sa ne predam complet in mainile Duhului Sfant, ca noi sa putem fi supusi Imparatiei lui Dumnezeu.
El era total om, El era total Dumnezeu.Dar El si-a predat partile Lui naturale, partile Lui fizice, propria Lui gandire, fapta Lui proprie si grijile Lui proprii, total predat:\"Eu fac numai ceea ce place Tatalui.\"
Toate lucrarile lui Isus erau complete.Totul era complet total eliberat.El a eliberat leprosul de lepra, femeia cu scurgerea de sange de scurgerea ei, El a eliberat lumea de pacat cand a murit in ziua ispasirii.El a eliberat total fiecare pacat.El a eliberat Biserica. Astfel nu mai este nevoie ca noi sa traim intr-o stare invinsa caci El a invins pe Diavolul si a luat toate stapanirile si puterile si le-a pus sub picioarele Lui si ei nu mai au puteri legale sa stapaneasca peste voi.Voi sunteti crestini.Noi nu trebuie sa-l lasam pe Diavolul sa ne dicteze. Cristos ne-a eliberat, eliberare totala;... ne-a eliberat de rau, ne-a eliberat de pacat, ne-a eliberat de obiceiuri, ne-a eliberat de vorbire, ne-a eliberat de tot felul de lucruri murdare.El ne-a eliberat total.
El ne-a eliberat din boala noastra\" caci El a fost ranit pentru faradelegile noastre, prin ranile Lui am fost vindecati\".El este vindecatorul nostru.
Ucenici au avut eliberare totala, absolut eliberare totala, deoarece ei erau total umpluti cu Duhul Sfant.
Dragostea lui Dumnezeu ne curateste de toata faradelegea, noi suntem eliberati de lucrurile lumii. Isus a zis:\"Prin aceasta vor cunoaste toti oamenii ca voi sunteti ucenicii mei, cand aveti dragoste unul pentru altul\". Cand un membru iubeste pe celalalt membru asa de mult incat ar muri pentru el.
Iar Cristos a murit pentru scopul acela.Diavolul este invins.Noi vrem eliberare totala.Noi vrem o Biserica care este pura si curata si neamestecata si spalata in Sangele Mielului si umpluta cu Duhul Sfant si semne si minuni si miracole.
Total eliberat fiecare!

Amin
Nu-mi place ideea asta Dumnezeu vrea ceva si cu toate ca El vrea, acel ceva nu se implineste dupa cum vrea El... Mai bine zici ca cel care e crestin pe jumatate nu e crestin deloc decat sa zici ca Dumnezeu vrea ca omul sa fie crestin adevarat dar din cauza omului El nu poate sa faca din el un crestin in intregime...
Adăugat în 05/02/2010
Exact! Ca si cum vointa omului e mai tare decat vointa lui Dumnezeu.
Sa nu uitam ca Dumnezeu vrea ca toti oamenii sa fie mantuiti si sa vina la cunostinta adevarului(1 Tim 2:4)
Adăugat în 06/02/2010
pentru Nicu Bardan
Sa nu uitam ca Dumnezeu vrea ca toti oamenii sa fie mantuiti... dar cu o conditie. Sa fim amnezici la ce spunea Domnul Isus despre toti oamenii care vor fi adunati inaintea Lui, si El ii va desparti la dreapta si la stanga. Celor de la dreapta le va spune „Veniţi binecuvântaţii Tatălui Meu de moşteniţi Împărăţia care v-a fost pregătită de la întemeierea lumii (Mat.25:34). Iar celor de la stanga le va zice „Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic care a fost pregătit diavolului şi îngerilor lui! (Mat.25:41). In aceste versete nu se vede ca Dumnezeu ar vrea ca toti oamenii sa fie mantuiti, ci doar o parte din ei.
Adăugat în 14/02/2010
Inseamana ca Dumnezeu se contrazice singur?
Cel despre care se spune ca in El nu este schimbare nici umbra de mutare?Care este acelasi ieri , azi si in veac,care declara ca Cuvantul Sau care iese din gura Sa va face toata VOIA SA(Isaia55:11)
Isaia 57:16 "Nu vreau sa cert in veci nici sa tin o manie necurmata cand inaintea mea cad in lesin duhurile si sufletele pe care le-am creat"
In Psalmi, David scrie de n ori ca mania Lui tine o clipa dar indurarea sa tine in veci.
Cel care spune ca a vestit de la inceput ce are sa se intimple si ale carui hotarari vor ramanea in picioare(Isaia 46;10) se contrazice singur frate??
Doreste ceva Dumnezeu despre care stie ca nu se va indeplini niciodata? Nici noi ca oameni nu nu dorim lucruri care nu le putem atinge daca santem realisti , cu atat mai mult Dumnezeu.
Nu cumva contrazicem noi Biblia si planul lui Dumnezeu prin faptul ca interpretam eronat anumite cuvinte, si prin faptul ca confundam pedeapsa lui Dumnezeu care are totdeauna scop de indreptare a celui pedepsit cu o tortura etrna fara scop si fara finalitate pentru ca asa spune tradita?
Adăugat în 14/02/2010
Adica este mai important ce a spus Pavel in 1Tim 2:4 decat ce a spus Domnul Isus?
Adăugat în 15/02/2010
Adica dupa parerea ta Biblia e o carte in care isi dau cu parerea diferite persoane si conteaza care din ele era mai importanta? Vai,vai,vai.
"Toata scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete,sa mustre , sa indrepte,sa dea intelepciune in neprihanire."(2Tim3;16)
Dar...stai..asta tot Pavel a scris asa ca nu stiu daca are vreo valoare.
Dar hai sa vedem ce mai spune si Domnul Isus:
"Si dupa ce voi fi inaltat de la pamant, voi atrage la mine pe TOTI oamenii"(Ioan12 32)
"Caci Fiul omului a venit nu sa piarda sufletele oamenilor ci sa le mantuiasca"(Luca 9 56)
"Tata iarta-i caci nu stiu ce fac"(Luca 23 34). I-o fi ascultat Tatal rugaciunea ?
Invata mai intai ce inseamna "pedeapsa" si "vesnic" in originalul grecesc si poate ai sa intelegi mai multe.
"Va rataciti!Pentru ca nu cunoasteti nici Scripturile nici voia lui Dumnezeu"
Adăugat în 16/02/2010
Despre atracţie.
Da, voi atrage la Mine pe toţi oamenii a zis Domnul Iisus, este foarte corect, dar nu spune îi voi aduce cu forţa. Atracţia nu poate fi posibilă dacă tu nu ai voinţa necesară să te desprinzi ce cele pământeşti şi să vii la cele nepieritoare. Şi Domnul Iisus a spus... Cerurile şi pământul vor pieri, dar cuvintele Mele nu vor pieri niciodată. Iată lucrurile nepieritoare. Biblia. Cuvântul lui Dumnezeu. Ai atracţie spre Cuvântul lui Dumnezeu, ai viaţă în tine. Nu ai atracţie şi nu te interesează Sfânta Scriptură, nu ai Viaţă(cu V Mare că este Dumnezeu), în tine. Amin.

Adăugat în 17/02/2010
Tocmai ca cuvantul folosit aici este "helkuo"in greaca care inseamna a trage cu forta, a tiri, a sili.Este folosit in Faptele Apostolilor unde se spune de Pavel ca l-au tarat afara din cetate ca sa-l omoare cu pietre, este acelasi cuvant folosit cand Petru a tras mreaja cu peste.
Si in al doilea rand , spui ca e o chestie de vointa sa vii la Domnul??
Hai sa vedem si altceva ce spune Domnul Isus:
"Nimeni nu poate veni la Mine daca nu-l atrage Tatal care m-a trimes: si Eu il voi invia in ziua de apoi"(Ioan 6 44)
Din nou vedem o atragere, si din nou vedem ca numai vointa omului nu e cea care face atragerea.
" Caci Dumnezeu este Acela care lucreaza in voi si va da dupa placerea Lui si vointa si infaptuirea"(Fil 2 13)
Adăugat în 17/02/2010
Un cuvânt poate avea două înţelesuri, şi depinde de propoziţia folosită.. Sare, sau sare....
Frate fără nume, pe domnia ta ce te-a atras oare să propovădueşti evanghelia lui Dumnezeu? Şi să nu spuneţi domnia voastră că nu propovăduiţi evanghelia de seamă ce explicaţi fraţilor lucruri pe care el poate nu le ştia dacă nu i se spunea. Deci, citind de la domnia ta comentariu acesta, vă dau perfectă dreptate deoarece aşa spune Domnul Iisus, unuia îi este dat ceva, altuia un alt dar, altuia altceva; unuia îi este dat mult şi mult i se va cere, este făcută chiar o clasificare pe o scară de la 1 la 5 în pilda bănuţului ce va trebui pus în negoţ, iar negoţul ştim ce este, negoţul este să faci din suma de bani pe care o ai, o altă sumă de bani şi să te îmbogăţeşti, este vorba de o îmbogăţire spirituală pe care Tatăl o doreşte de la fiecare individ în parte, Tatăl îţi dărueşte după puterea ta un avans de 1 până la 5 bănuţi să te îmbogăţeşti spiritual, iar despre cei care au şi ei din naştere cel puţin un bănuţ semănat în inima lor(vezi Dumnezeu a semănat în fiecare din noi gândul veşniciei), da, despre acesta care se zice că nu a făcut nimic în viaţa aceasta şi a îngropat bănuţul dat de Dumnezeu, ei bine acesta va merge la judecată în ceruri, i se va cere socoată de ce nu a... voit, a vrut! frate, să pună în negoţ şi să-şi îmulţească bănuţul dat fără plată, iar el va găsi o scuză cum că î-L ştia pe Dumnezeu om foarte aspru şi de frică a îngropat bănuţul în pământ, bănuţul a ruginit, poate nici nu a mai fost găsit, iar Dumnezeu nu îl primeşte pe acest nesăbuit care nu a avut bunăvoinţa să facă voia Tatălui, iar eu te întreb... Este Dumnezeu un om aspru şi te forţează, te obligă să faci un lucru chiar dacă nu vrei, sau te lasă liber la propia ta voinţă şi gândire? Şi să nu uităm că Domnul Iisus spune şi despre cel cu cinci Stele, cinci bănuţi adică, şi spune despre el că de prisos mai pune el în negoţ cei 5 bănuţi, întrucât mai sus de desăvârşire nu se poate. Cu alte cuvinte, Dumnezeu doreşte ca fiecare din noi să ajungem desăvârşiţi, dar se mulţumeşte şi după cum i-a fost dat fiecăruia... unuia un bănuţ, altuia doi bănuţi, altuia trei... Fiţi desăvârşiţi cum şi Tatăl Meu din ceruri care M-a trimis Este desăvârşit, zice Domnul Iisus. Şi mai se zice... Fiţi sfinţi cum şi Tatăl vostru din ceruri este sfânt. Iată ce trebueşte să facem noi în viaţa aceasta. Dacă ne este aproape împosibil să fim desăvârşiţi ca Dumnezeu, măcar să fim sfinţi ca Dumnezeu. Despre Domnul Iisus se poate spune că a fost desăvârşit, dar să nu uităm că Domnul Iisus a fost fără păcat, Domnul Iisus a coborât de la Tatăl şi a fost de o Fiinţă cu Tatăl, şi Domnul Iisus a fost şi este! Dumnezeu din Dumnezeu adevărat. Cine spune altcumva despre Domnul Iisus, nu a văzut niciodată pe Dumnezeu. Domnul Iisus nu te obligă să devii desăvârşit ca Dumnezeu, dar spune... Încercaţi, da, încercaţi... Eu am biruit lumea! Oare noi nu putem birui pe necredincioşi să-i determinăm să vină la pocăinţă? Da, putem, dacă avem voinţă şi tărie de la Dumnezeu Tatăl. Cum putem avea tărie? Simplu. Zi de zi rugându-ne la Tatăl ceresc în odăiţa noastră sărăcăcioasă, iar Tatăl ceresc care stă în ascuns şi Te aude, nu pregetă să-ţi dăruiască încă un bănuţ, şi încă un bănuţ... până la desăvârşirea ta ca individ, necesar fiind ţie după deces, adică din moarte să treci direct la viaţa veşnică şi să nu vii la judecata celor păcătoşi. Şi atenţie... bănuţul mai înseamnă şi să iei cu tine în ceruri cel puţin încă un păcătos, altfel se consideră că nu ţi-a păsat de fratele, ai fost egoist, ai îngropat bănuţul în pământ, şi nu ai strâns o comoară în cer, comoară care nu poate fi furată de hoţi, nu rugineşte, şi nu o mănâncă moliile. Amin.

Adăugat în 17/02/2010
pentru Nicu Bardan
Eu stiu ca Domnul Isus este Adevarul si ca in gura Lui nu s-a gasit viclesug. Asa scrie in Ioan 14:6 si in Isaia 53:9. Inseamna ca versetele din Matei, prin care spune ca omenirea va fi despartita in mantuiti si nemantuiti nu intra in categoria minciunilor. Adevarat este versetul din Ioan12:32 prin care Domnul zice "Si dupa ce voi fi inaltat de la pamant, voi atrage la mine pe TOTI oamenii". Si nu se contrazice de loc cu versetul din Matei 25:32-33 prin care zice ca Toate neamurile vor fi adunate înaintea Lui. El îi va despărţi pe unii de alţii cum desparte păstorul oile de capre; şi va pune oile la dreapta, iar caprele la stânga Lui. Daca Fiul omului a venit nu sa piarda sufletele oamenilor ci sa le mantuiasca (Luca 9:56) si daca omenirea este impartita in doua categorii, inseamna ca vor fi mantuite numai sufletele oamenilor alesi si binecuvantati care sunt asezati la dreapta Lui. Ceilalti care sunt blestemati, de la stanga Lui, nu vor cunoaste mantuirea. Versetul din Matei 25:41 spune ca cei de la stanga sunt blestemati. Iar daca tu consideri ca ma ratacesc, multumesc frumos, dar nu cred ca Domnul Isus ar fi mincinos.
Adăugat în 17/02/2010
Domnul Isus este Calea , Adevarul si Viata.
Domnul Isus nu este mincinos si nimeni nu a afirmat asta.
Confuzia reiese din explicatiile date de traditie unor termeni folositi de Domnul Isus: Gheena, foc, pedeapsa, vesnic, etc care pentru noi au o conotatie negativa.Nu exista spatiu aici pentru a explica acestea.Sunt pe acest site niste predici f bune in care este explicat planul lui Dumnezeu cu omenirea.Cauta te rog predicile lui David Ilea, care de fapt sunt traduceri din scrierile unor mari oameni de-a lui Dumnezeu.
Pace. Nu am vrut sa jignesc pe nimeni.
Adăugat în 18/02/2010
pentru fratele Nicu Bardan
Spatiu este suficient pentru explicatii. Dar daca ai negat de la inceput afirmatiile Domnului Isus din Matei 25:34-41, acum trebuie doar sa recunosti ca ai gresit. Oricine poate gresi, si nu-i o rusine a recunoaste. Gheena este locul unde se depozita gunoiul din cetate, undeva in afara cetatii. Si daca Domnul zice: Temeti-va de Acela care, dupa ce a ucis, are puterea sa arunce in gheena (Luc.12:5 Mat.5:30). Asta inseamna ca Dumnezeu dupa ce omoara (trupul), poate sa arunce la gunoi sufletele unor oameni pe care nu-i mantuieste din diferite motive. Si nu este nici o legatura aici cu traditia.
Adăugat în 18/02/2010
pentru Savu Cristina

Cand arunci niste acuzatii mai intii verifica daca le poti demonstra.Unde am negat eu afirmatiile Domnului Isus in comentariile mele?
Care din afirmatiile mele nu sut sprijinite pe scripturi?
Explica versetele pe care le-am prezentat in comentariile mele si nu mai calomnia persoane pe care nu le cunosti.
Adăugat în 19/02/2010
Pentru fratele Sergiu Tucan
Da, frate exact aşa şi este, dar te rog să nu se înţeleagă faptul că aleşii sunt cei aleşi de Dumnezeu. Nu, aleşii sunt cei care aleg singuri şi nesiliţi de nimeni să meargă pe calea cea dreaptă a mântuirii lor personală, dar... atenţie, şi pe calea mântuirii celorlalţi, că degeaba cauţi tu de unul singur să te mântuieşti, dacă laşi în paragină Biserica lui Dumnezeu şi nu propovădueşti Evanghelia şi săracilor în duh, adică este vorba de cei care prin naşterea lor nu au capacitatea mentală de a pricepe Dumnezeirea. Iar despre Cel ce are puterea să omoare şi sufletul, se ştie foarte clar că este Tatăl ceresc Creatorul Nostru al tuturora... de El să avem Frică, o Frică şi la propiu şi la figurat, deoarece El este Suveranul şi Atotputernicul Drept Dumnezeu. Atât am de complectat. Amin.

Adăugat în 22/02/2010
pentru Nicu Bardan
Scuze ca intervin eu in locul Cristinei. Dar a nu fi deacord cu un comentariu in care Sergiu Tucan specifica ce este scris in Matei 25:34-41 si prin care se face dovada ca nu toti oamenii vor fi mantuiti, inseamna a nega afirmatiile Domnului Isus in comentariile tale. Si nu-i calomnie daca ti se arata unde ai gresit. Iar a recunoaste greseala, inseamna ca jumatate din ea este deja iertata. Cealalta jumatate se va ierta prin bunatatea Domnului.
Adăugat în 22/02/2010
Pentru Felix
Dca doamna cristina nu are raspuns sau argumente la intrebarile mele, te trezesti tu sa repeti aceleasi chestii fara a raspunde la ce am comentat eu. Comentariile mele nu contin decat versete din scripturi care ridica intrebari la care crestinismul traditional nu le poate raspunde.Am cerut sa mi se arate unde am gresit dar nimeni nu face asta, in schimb, repetati acelasi lucru fara sa veniti cu nici o explicatie scripturala la problemele ridicate de mine.
Domnul sa aiba mila de voi.
Adăugat în 23/02/2010
poetului Paul
Daca oamenii il aleg pe Dumnezeu, Creatorului ce-i mai ramane de facut? Eu nu cred ca Dumnezeu l-a creat pe om lasand la indemana lui obtiunea de a-L alege sau de a-L refuza. Dac-ar exista posibilitatea de a-L refuza pe Dumnezeu, inseamna ca oamenii sunt lasati la voia intamplarii. Dumnezeu nu i-a creat pe oameni doar asa ca sa se afle in treaba, asteptand ca ei sa se hotarasca daca vor sa fie recuperati sau dezactivati. Dumnezeu hotaraste ce face cu fiecare om in parte indiferent de obtiunea individuala. Daca n-ar fi asa, ar insemna ca Dumnezeu n-ar mai fi suveran. Este un verset care spune ca Dumnezeu ne-a ales inainte de intemeierea lumii (Efes.1:4). Noua, oamenilor, ce ne mai ramane de ales, daca alegerea a fost deja facuta, fara a se mai putea modifica ceva?
Adăugat în 24/02/2010
Multumesc fratelui Felix ca a scris in locul meu. Cred ca as fi scris lui Nicu Bardan cam acelas lucru. Am pentru el si raspunsuri si argumente. Prima data ai scris in comentariul tau ca Dumnezeu vrea ca toti oamenii sa fie mantuiti (1Tim 2:4). Sergiu Tucan te-a contrazis aratand ca Domnul Isus arata in Matei 25 ca nu toti oamenii vor cunoaste mantuirea. La care tu dai urmatorul raspuns: (Doreste ceva Dumnezeu despre care stie ca nu se va indeplini niciodata? Nu cumva contrazicem noi Biblia si planul lui Dumnezeu prin faptul ca interpretam eronat anumite cuvinte, si prin faptul ca confundam pedeapsa lui Dumnezeu care are totdeauna scop de indreptare a celui pedepsit cu o tortura eterna fara scop si fara finalitate pentru ca asa spune tradita?). Aici ai negat ce a spus Domnul Isus in versetele 34 si 41 din Matei 25. Dupa care ai incercat sa directionezi discutia pe un alt fagas adaugand (Confuzia reiese din explicatiile date de traditie unor termeni folositi de Domnul Isus: Gheena, foc, pedeapsa, vesnic, etc care pentru noi au o conotatie negativa. Nu exista spatiu aici pentru a explica acestea). Dupa asta am intervenit eu. Si stii ce mi-ai raspuns. Eu nu te-am calomniat, si nu esti obligat a-ti recunoaste greseala, dupa cum nici Domnul Isus nu este obligat a te ierta. Dar stii ca greseala recunoscuta este pe jumatate iertata. Insa tu nu consideri ca ai fi gresit cu ceva. Iar cum Judecatorul tine cont de fapte, nu de aprecierea personala a celui vizat, cred ca nu are rost sa-ti spun eu ce urmeaza. Bine ar fi ca Domnul sa aiba mila de tine.
Adăugat în 24/02/2010
pentru Cristina
Ai scris in ultimul comentariu ca ai raspunsuri si argumente la intrebarile mele. Nu am vazut nici unul nici altul.Poate ar trebui sa scrii cu majuscule argumentele tale ca sa pricep si eu care sunt acestea.
Apoi spui ca am fost contrazis cand am spus ca Dumnezeu vrea ca toti oamenii sa fie mantuiti. Nu stiu daca ai observat dar asta nu am spus eu ci Dumnezeu insusi prin gura apostolului Pavel, lucru care este repetat pe tot cuprinsul Bibliei.Citeste toata biblia si ai sa gasesti.
Si daca ai sa gasesti , si daca ai sa te lamuresti ce vrea Dumnezeu, am o ultima intrebare pentru tine si pentru toti cei care sunt insufletiti de acelasi duh de care erau insufletiti ucenicii Domnului in Luca 9 54 : Tu voiesti ca toti oamenii sa fie mantuiti?
Nu trebuie sa-mi raspunzi.
Apoi Domnul Isus ne cere sa ne iubim vrasmasii, sa facem bine celor ce ne urasc, sa biruim raul prin bine.Consideri ca si El face acelasi lucru? sau ne cere doar noua asta?
Multa lumina !
Adăugat în 25/02/2010
Pentru Arvinte : Vezi bine problema.
Crestinii au introdus in biserica notiunea de vointa libera a omului peste care nici Dumnezeu nu poate trece. Ma intreb ce spune Biblia la lucrul acesta.Dar nici nu trebuie sa citesti Biblia ca sa intelegi ca Dumnezeu este suveran peste toata creatia. Si-l mai cautam pe Antichrist si pe fiul pierzarii care se inalta mai presus de tot ce este Dumnezeu.Nu cumva tocmai "vointa suverana a omului" este cea care vrea sa-l detroneze pe Dumnezeu?
Adăugat în 25/02/2010
Statistici
  • Vizualizări: 2805
  • Export PDF: 5
  • Comentarii: 25
Opțiuni